Omfang
Nærværende købsbetingelser er gældende for køb af produkter, forløb, live og online training, hold og personlige forløb på www.obliss.dk. Betingelserne kan kun ændres ved skriftlig aftale mellem www.obliss.dk og køber, medmindre andet følger nedenfor.
Aftaleindgåelser
Køber skal ved hvert køb acceptere købsbetingelserne. Køber opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem og gøre sig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som vilkårene giver. Aftalen bliver indgået på dansk og dansk lovgivning er gældende.
På www.obliss.dk kan kontantkøbsaftaler med børn og unge under 18 år kun indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på vegne af barnet eller den unge.
www.obliss.dk forbeholder sig ret til at annullere købers ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. www.obliss.dk tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte/udgåede varer samt leveringssvigt.
Klippekort
Ved køb af klippekort får du en e-mail tilsendt med en kode, som gælder x-antal gange du har købt. Det er købes ansvar at bruge klippekortet. Ved for sent afmelding eller udeblivelse trækkes klippet som betaling. Klippekort kan ikke byttes til kontanter. Klippekortets gyldighed 1 år fra købtdato.
Træning
Ved booking accepteres at:
– køber/klient kan aflyse eller rykke din tid i kalenderen senest 3 timer før timen starter. Ved køb af pakke fx 8 uger – gives IKKE penge tilbage hvis du er forhindret i at møde op.
– det er købers eget ansvar at få aflyst tiden i kalenderen, såfremt det er nødvendigt.
– køber vil ved udeblivelse fra træning, sendes regning på prisen, som skal betales inden 5 hverdage. Hvis ikke dette overholdes vil der herefter tilskrives ny regning med rykkergebyr.
– al træning foregår på købers/klients eget ansvar.
– det er købers ansvar at oplyse korrekt mail-adresse ved køb, og sørge for at det kommer sikkert frem til din indbakke. I så fald du ingen mail modtager i selve indbakken, skal du først huske at tjekke dit spamfilter. I så fald du stadig ingen bekræftelsesmail har modtaget, bedes du kontakte os på: info@obliss.dk
Obliss tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer.
Obliss videresælger IKKE personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger  til andre. Disse registreres kun i vores system. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, såfremt dette ønskes.
Behandling
Ved booking accepteres at:
– køber/klient kan aflyse eller rykke din tid i kalenderen senest 24 timer før timen starter.
– det er købers eget ansvar at få aflyst tiden i kalenderen, såfremt det er nødvendigt.
– køber vil ved udeblivelse fra behandling, sendes regning på 75% af prisen, som skal betales inden 5 hverdage. Hvis ikke dette overholdes vil der herefter tilskrives ny regning med rykkergebyr.
– al behandlinger og bivirkninger er på klients eget ansvar – vi lover selvfølgelig at tage os kærligt af dig.
– det er købers ansvar at oplyse korrekt mail-adresse ved køb, og sørge for at det kommer sikkert frem til din indbakke. I så fald du ingen mail modtager i selve indbakken, skal du først huske at tjekke dit spamfilter. I så fald du stadig ingen bekræftelsesmail har modtaget, bedes du kontakte os på: info@obliss.dk
Obliss tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer.
Obliss videresælger IKKE personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger  til andre. Disse registreres kun i vores system. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, såfremt dette ønskes.
Aflysninger & udelukkelse
Obliss kan opsige enhver aftale om medlemskab uden yderligere varsel. I tilfælde af opsigelse vil samtlige uudnyttede forudbetalinger blive tilbagebetalt. Såfremt Obliss ophæver en aftale om medlemskab på grund af et medlems væsentlige misligholdelse af de gældende medlemsbetingelser eller ordensreglement, vil der ikke ske tilbagebetaling af nogen art.
www.obliss.dk kan til hver en tid ophøre samarbejdet med en kunde i et personligt forløb. Kunden får da det resterende beløb svarende til antal klip refunderet. www.obliss.dk kan til hver en tid aflyse et live hold/event/intensive med op til en times varsel. Kunden kan da vælge at komme på et andet hold eller få det fulde beløb tilbage.
Ordenreglement
Kun indendørs sko tilladt i salen. Benyt venligst skohylde til udendørs sko. Rygning forbudt i og omkring Obliss og de lokaler Obliss lejer, og samarbejder med.
Kapacitet på hold
Du kan via booking-siden se, hvor mange pladser der er. Der er begrænset pladser på holdene. Obliss bestemmer hvor mange hold, der udbydes pr. uge.
Helbredstilstande og personskade
www.obliss.dk og Cammille Kofoed kan på intet tidspunkt stilles til ansvar for eventuelle skader påført under træningen/undervisningen og behandlingen eller som følge af træningen/undervisningen og behandlingen. Al træning er på eget ansvar. Køber er selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader deltagelse i aktiviteter hos eller med Obliss og Cammille Kofoed. Obliss og Cammille Kofoed tager ikke ansvaret for personskader på en klient som følge af ulykker eller andre besøgendes handlinger eller mangelfulde handlinger. Her følges dansk erstatningsret på området.
Værdigenstande
Obliss bærer ikke noget ansvar for tab på grund af tyveri eller tingskade.
Uforudsigelighed
Obliss er ikke ansvarlig for en eventuel forhindring eller begrænsning af træningsmuligheder, som skyldes omstændigheder, der er udenfor Obliss’ kontrol og som ikke med rimelighed kunne forudses, undviges eller overvindes af Obliss.
Ansvarsfraskrivelse og garanti
www.obliss.dk har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre hjemmesider igennem links. Disse hjemmesider er uden for www.obliss.dk‘s kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider.
Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelsen af de bestilte varer i aftalen mellem køber og www.obliss.dk, varerne opfylder således købers forventninger, såfremt de svarer til www.obliss.dk‘s egen beskrivelse.
Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for www.obliss.dk‘s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende. www.obliss.dk afgiver en standard garanti for de bestilte varer.
Priser
Alle priser er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Priserne ændres løbende. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingsdagen, såfremt www.obliss.dk accepterer ordren. Alle priser er vist inkl. moms.
Betalingsbetingelser
Betaling for træninger og online produkter sker online ved brug af betalingskort gennem Stribe, bankoverførsel MobilePay eller i klinikken ved kontant eller MobilePay.
Levering og risiko
Ved køb af live kursus/live træning skal køber møde op til kurset for at få sin vare. Ved køb af personligt forløb skal køber efter aftale med Obliss personligt møde op med mindre varen er købt til en anden person. Obliss kontakter køber (eller personen, der skal have varen) inden for 5 hverdage. Hvis dette ikke sker, skal køber selv tage kontakt til Obliss på info@obliss.dk. Er køber ikke tilfreds med udbudet af tider, er der 14. dages fortrydelsesret (se fortrydelsesret).
Reklamation
Reklamation skal ske indenfor rimelig tid efter varens modtagelse. Kunden bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består. I tilfælde af berettiget reklamation får køber ingen reduktion i ydelsen. Varen vil blot blive udbedret eller evt. ombyttet. Der kan skriftligt reklameres til info@obliss.dk
Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret på live kurser/produkter og online produkter.
Der er 14. dages fortrydelsesret på personlige forløb og klippekort, såfremt klip ikke er blevet brugt/aktiveret. Der gives ikke penge retur for kørte klippekort holdtræningsforløb.
Persondatapolitik og videregivelse af personoplysninger
www.obliss.dk behandler oplysninger om køber med det formål at tilbyde produkter. Behandlingen består af kundeadministration og markedsføring. Første gang, der købes en vare på www.obliss.dk, bliver køber registreret som kunde. De personlige oplysninger, der registreres, er: navn, adresse, telefonnummer og e-mail. www.obliss.dk registrerer desuden alternativ leveringsadresse, hvis køber indtaster en sådan i forbindelse med købet.
Oplysningerne opbevares minimum i fem år, idet bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i fem år. Oplysningerne hverken opbevares eller transmitteres krypteret.
Det er frivilligt om køber vil give www.obliss.dk de ønskede oplysninger, men www.obliss.dk er i så fald berettiget til at afvise betjening af køber. Køber kan til enhver tid få udskrift af de hos www.obliss.dk registrerede persondataoplysninger på køber.
Markedsføring
E-mail-adressen og telefonnummeret, som www.obliss.dk har modtaget i forbindelse med købers bestilling, kan benyttes af www.obliss.dk til at markedsføre egne tilsvarende produkter eller tjenesteydelser til køber via elektronisk post og telefonopkald.
Hjemmesiden www.obliss.dk drives af firmaet
Virksomhed: Obliss – The Happiest Communicorn
CVR: 3731 4358
TLF: +45 6133 2134
E-mail: info@obliss.dk
Adresse: Nørre Allé 63, 1. th – 4400 Kalundborg
Forbehold for ændringer
www.obliss.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for dette website.
Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret, om der er sket ændringer.
Sidst opdateret d. 07. januar 2020